Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

lørdag 29. august 2009

Litt artig gjest

En deilig dag er over. men det ble ikke noen vanlig lørdag. Jeg kobler jobben bort så godt det lar seg gjøre. og nyter hver dag i helgene. Små og store opplevelser gir engergi og annet påfyll. Vi holdt på med litt småmaling av veranda og vinduer. Været var mildt og fint. Utedører stod åpne både på framsiden og baksiden. Senere på ettermiddagen, da jeg skulle ned i kjelleren med plastikkboss, fikk jeg en overraskelse. Midt opp i plastikkposene sitter der en frosk. Se bilde. Den ble senere reddet vel ut i naturen igjen.

2 kommentarer:

  1. Ja, ja det er no ikkje alle besøk som er like kjekke... Men det betyr lukke, trur eg, med frosk i huset ifg. kinesarane;.)

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar på min "tosidige quilt". Du finn link på sida mi for Nordfjord Lappe-og Quilteklubb sin blogg. Andre får tilbud om å gå på kurs her når det ikkje er fullt, det hadde vore plass i helga. Medlemmane har selvfølgelig førsteretten på klubben sine kurs. Vi er så heldig å ha to butikkar som og har kurs. Ha ei kreativ veke i regnet.

    SvarSlett