Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

søndag 7. februar 2010

Helgesysler


I helgen har vi vært i Nordfjord og avlagt svigermor et besøk. Hadde med meg litt håndarbeid. Blandt annet så sydde jeg et bokmerke. Liker å lese, men et skikkelig hjemmelaget bokmerke har jeg aldri laget meg, men nå er det første på plass. Det gav mersmak, så har tenkt å lage flere.
En UFO fikk også plass. Tenk dette bilde manglet kun røyk fra pipa for å komme videre til sammensying av 6 forskjellige bilder. Nå er målet å få sydd de sammen. Sakte med sikkert.....
Pulsvarmere er vist alltid populært. Har noen bestillinger på disse og nå har jeg kommet i gang. Men det er alltid kjekt å prøve noe nytt, så da vi var kommet vel hjem, bare måtte jeg begynne på noe jeg har tenkt på i helgen, borte fra symaskinen. Gode venner bør jo ikke skilles for lenge...
Min mann har hengt opp 20 kg sild til tørking, gjett om jeg gleder med til den er ferdig. Litt av rognen stekte vi til kvelds.
Ønsker dere alle en god uke!

5 kommentarer:

  1. Hei.Kjempe nydelig hus.Fint med røyken av pipen.Fint mønster på pulsvantene.Høres om dere koste dere i Nordfjord.Jobbet i Olden i mine unge dager på Konfeksjonsfabbrikk dær...Ha en kjempe fin Mandag.Klem fra Bodil...

    SvarSlett
  2. Så mykje flott du har i gang;o) Variasjon er kjekt;o) Kanskje eg og skulle plukke fram att handsaum-blokkene mine...;o)

    Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  3. For eit koseleg bokmerke! Mykje anna fint og du held på med :)

    SvarSlett
  4. Litt av hvert "på gang" hos deg!

    SvarSlett
  5. Så mye fint du syr! Og tørka sild, det beste som fins!

    SvarSlett