Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

søndag 20. juni 2010

En uke er over


Sitter og slapper av. En ny uke starter i morgen, men det er godt å dvele over det som skjedde i uken som gikk. Har feiret 5 årsdag for et herlig barnebarn. Vært to dager i Oslo på seminar. Her var det deilig sommervarme. Den som bare kunne pakket litt med seg hjem igjen i kofferten. På torsdagskvelden hadde jeg noen quiltedamer på besøk og vi koste oss med ost-kjeksog frukt. Utvekslet mange ideer og planla fremtidige ønsker for treff.  Fredag kom studenten hjem på sommerferie. Det måtte feires. Dagen idag har vi tilbrakt på Kinn og sett Kinnaspelet. Det bygger på sagnet om de tre prinsessene som rømte fra Irland. På Selja strandet Synniva, på Kinn kom Borgny og den siste på Moster. Det er stort fremmøte på de fire forestillingene som går over to dager. I løpet av 26 år har nesten 80 000 tilskuere sett spelet. Ja da skulle jeg være klar for en ny uke.
Ønsker alle mine besøkende en riktig god uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar