Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

tirsdag 7. desember 2010

Juleengler

Da er tre nye engler ferdige til å feire jul. Om de skal feire jul hos oss eller om de skal på flyttefot, er ikke avgjort ennå.
Det er tre lystinge damer og lette på foten. Har kost meg masse i lag med dem.
Litt forfengelige er de også og ville gjerne ha forskjellige frisyrer. 
Hjertelig velkommen er de alle tre.

Ute er det i allefall full julestemning. Det er så pent og lyst med snø. Alt blir så mye lettere når det er hvitt ute. Da ser jeg bort fra måking o.l. Her fra en av mine morgenturer. Jeg var visst førstemann ute.
Gode førjulsdager til alle mine besøkende!

5 kommentarer:

  1. Herlige engler du lager, og så fine frisyrer de har fått!
    Vakker vinterstemning!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så flotte dei er! Eg har framleis ein liggande som ventar på fyllmasse.....;o) Dei to andre heng på kjøkkenet så lenge, eg veit heller ikkje om dei blir her eller om dei skal få ny heim.

    Ha gode dagar!

    SvarSlett
  3. Hei.Kjempe nydelige engler.Vakker.Vakkert bilde.Snø har sin sjarm.Ønsker deg en riktig fin førjulshelg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  4. Lekre damer du har laga, blir nok fine som pynt der dei blir buande.
    Her hadde vi mykje snø forige veke, som regna vekk i helga. Men eg har høyrt rykte om at vi skal få ei kvit jul.

    SvarSlett
  5. Hei på deg;)
    Så nydelige engler du har laget, grasiøse og artige!
    Her er det varmegrader, og defor regner jeg med glatte veier imorgen....og med min snartenkthet, bør jeg kanskje holde meg hjemme:O)
    Kos deg, klemmer fra meg;)

    SvarSlett