Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

torsdag 18. august 2011

Blokk nr. 2 på veg

Det går fremover med A Kittens Tale, men jeg får ikke gjordt ferdig blokkene for symaskinen min er på service. Prøver å fortelle meg selv at det er ikke så farlig, den kommer tilbake. Den er nok blitt en del av meg og savnet er stort. Har jo to andre gamle maskiner, men det er liksom ikke det samme.
Her en liten titt på blokk nr.2
Skal ferdigstilles når symaskinen med inchfot kommer hjem.
 Koser meg virkelig med disse herlige kattepusene.
Blokk 3 er også påbegynt.

Ønsker dere en fortsatt god uke!

4 kommentarer:

  1. So fine puser. Du er flink. Ha ei god natt.

    SvarSlett
  2. Så fin den ble! Lurt med lysere tråd på den mørke katten, ser jeg.
    Håper du får maskinen raskt tilbake, god som ny.

    Riktig god helg!
    Klem.

    SvarSlett
  3. Så fin blokka di blir!

    Du får trøyste deg med at den som ventar på noko godt, ventar ikkje forgjeves..... Men eg skjønar godt at det er vanskeleg når noko så viktig manglar....;o)

    Ha ei framleis god helg!

    Solklem

    SvarSlett
  4. Takk for koselig kommentar på bloggen min! Jeg vil også gjerne følge din, her var det masse fint å se! Ha en fin dag!

    SvarSlett