Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

onsdag 5. desember 2012

Kransen til dørpynt m.m.

Kvart år samlast damene i klubben til laging av dørkranser.
Vi er opptatt av tradisjoner.
Før jul lager vi julepølser, baker flatbrød og kransemaking. Flatbrødbaking for 9 personer er i meste laget på eit privat kjøkken, så då leiger vi eit skulekjøkken.
Hekling av lykter er passe kosearbeid både heime og på reise.
Nokre legg eg igjen der eg er på visitt, andre blir med heim.
Englepynt må eg jo berre ha på.
I helga var eg på førjulsmessa Valkyrien på Nordfjordeid.
Her var det håndverkere som har gjordt hobbyen sin til yrke som var inviterte.
Smykker er eg svak for.
Løperen som dei ligg på blei innkjøpt på messa på Værlandet.

Falt også pladask for denne kjolen.
Måtte berre ha den. 
Hjertegod i ullfilt. 
Vi har fine kalde vinterdager med sol og heldigvis heilt snøfritt, men kaldt er det. Godt å ha gode ullklær.

Ønsker dere gode desemberdager!



5 kommentarer:

  1. Kjolen var kjempestilig og det andre med!

    SvarSlett
  2. Kjempe fine kjole:). Koseleg krans og lyslykter. Jamen er det jillt med desember:) klem

    SvarSlett
  3. Så mycket fint du har att visa upp!!!

    SvarSlett
  4. Denne kjolen skjønner jeg godt at du måtte ha. hadde jeg vært der og den hadde passet hadde den blitt med meg også :))
    Koselig med jentedager med baking og diverse før jul, jeg og ei nabodame styrer på litt sammen før jul. Mye triveligere enn å holde på alene.

    SvarSlett
  5. Så flott kjole du har kjøpt, den likte jeg!
    Flott krans og lyslykter:)

    Klem.

    SvarSlett