Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

søndag 22. november 2009

Julekort



Har hatt en riktig hjemme-kose-helg. Har putlet litt her og der uten de store målene.
De første julekortene ble sydd ferdig.
Her er det brukt utklipp fra servietter.

Her er det glansbilder, som jeg kjøpte forleden i Bergen.


Kjekt å begynne på de små tingene, Skulle egentlig sydd ferdig en juleløper, men så langt kom jeg ikke. Var på byn å kjøpte stoffer til 4 spisebrikker, som skal syes til julepresang. Her skal det applikeres en del, og begynte på det istedenfor. Noen som kjenner seg igjen?

Ønsker dere alle en god kveld.

6 kommentarer:

  1. So flotte julekort du har laga.....heldige dei som får slike små kunstverk.

    SvarSlett
  2. I dag havnet jeg her på besøk. Skal si du lager mye fint i mange teknikker.
    De julekortene var lekre. Heldige er de som får sånne fine kort til jul.

    SvarSlett
  3. Julekorta dine var nydelege! Eg har putla litt med kort også, men dei er ikkje på langt nær så fine som dine :)

    SvarSlett
  4. Lekre julekort du har laga. Kjekt å gje vekk slike fine kort, og ikkje minst å få dei.

    SvarSlett
  5. Hei.Kjempe fine kort du har laget.Ønsker deg en riktig fin Mandag.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  6. Så lekre julekort, og så smart å sy dei :) Tenk å få eit såå fint kort då :)

    SvarSlett