Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

onsdag 26. november 2014

November 2014

Det har vært ein utruleg mild høst i år.
Vi er i slutten av november og ikkje ein snøfnugghar vi fått. Litt kalde dager inn i mellom, 
men ingen frost.
Naturen viser dette også
 Ringblomster i full blomst framleis




Solnedgangane har vore utruleg vakre



 Ein dag kjeme nok snøen til oss også, men eg set pris på alle dager utan, for her ligg den bare nokre dager. Så er det is og slaps,og det er ikkje noko for meg.
Dette er ekte turvær og passer meg veldig bra!





2 kommentarer:

  1. Ja, vi har hatt en fantastisk vakker høst, med nydelige solnedganger. Jeg også setter pris på dager uten snø, må det bare vare :)
    Ha fine dager, klem.

    SvarSlett
  2. very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

    SvarSlett