Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

søndag 21. mars 2010

På'n igjen....

Å så godt det er å kjenne at kreftene kommer tilbake. Har bl.a. tatt frem noen påskeduker og her er en som jeg alltid blir så godt humør av.Alle kan vel se hvor artig kyllingene har det i tulipanene



De koser seg både høyt og lavt




I de gode stundene denne uken, har jeg småputlet litt. Dukkene til barnebarnet mitt trenger flere sokker så det ble strikket tre par av restegarn. Fikk også ferdigstilt to par med pulsvarmere, som er bestilt. De manglet kun picot-kanter.


I går kveld fikk jeg lyst å begynne på en vårløper, som jeg har kjøpt inn stoff til i det siste. Deilig å være i gang igjen og med herlige vårfarger. Så kom tanken; hvorfor ikke lage tre når en først har funne fram stoffene og har nesten nok. Kanskje jeg må supplere litt rammer. Bare å sette igang. Denne gangen skal det ikke bli med tanken og har nå klipt ut blomstene til alle tre løperene. Mønster "Margaritter" av AnnAKa. Blokkene til den første løperen er ferdig.


Har også tenkt at jeg skulle være med på 9na's vår symysteriet. Har funnet frem stoffene, men er ikke kommet igang med kuttingen.

Ønsker alle en god helg!

7 kommentarer:

  1. Så kjekt at du er frisk igjen! Så koseleg påskeløpar du har, og så fine småting du har laga. Ser du har sikra deg nok å gjer i påska! Ha ei fin helg :)

    SvarSlett
  2. Hei.Kjempee fin Løper.Ja nå er det påske snart.Gleder meg.Så mye fint du har laget..Håper du har fått pakke fra meg.Sendte til deg i uka som var.Ha en riktig fin Søndag.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  3. I dag er det verkeleg vår her hos oss, og det er herleg.
    Kjekt å finne fram vårfargane i stoffhyllene, løparen din blir flott.
    Gleda meg til å sjå den ferdig.

    Ha ein strålande søndag.

    SvarSlett
  4. Så flott løper! Og Margerittløperne er jo bare helt nydelig, jeg har også laget en, men den er dessverre ikke blitt quiltet ennå. Mye fint stoff du har kjøpt i det siste:o)

    SvarSlett
  5. Kjempefin løpar...riktig påskestemning.
    Koseleg småstrikk......
    Mønsteret til sokkane eg fekk er i eit hefte eg sende til systera mi.Har hatt det liggande i årevis, trur det heiter Selbustrikk. Er masse mønster til korte og lange sokkar, huer, vottar og hanskar.

    SvarSlett
  6. Så mye herlig påskepynt det var under her!
    Og dukene dine er kjempefine! Man blir i godt humør av slike;)
    Herlig strikk har du også;)

    Nyt dagene, nå fikk jeg endelig lagt meg som følger;) Klem fra meg;)

    SvarSlett
  7. Koselig påskeløper og ellers mye fint. God påske

    SvarSlett