Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

lørdag 6. mars 2010

Lørdagskvelden går mot slutt.......

Da er det lørdagskveld og dagen i dag har stort sett gått med til å hjelpe til på idrettssteven for barn. Det er alltid kjekt å være med, for barna har det tydelig svært moro. De er i godt humør, småspringer rundt hverandre,tuller og tøyser og i tillegg gleder seg over hverandres resultater og trøster når det ikke går som forventet.
Etterpå var det hjem til deilig middag som husbonden hadde laget, for han var ferdig litt før meg. Da var det tid for lørdagskos. Rett ut i hver sin godstol foran fjernsynet. Ble litt bekymret for om jeg skal klarer å lage ferdig toalettveska til studenten, så jeg tok å kuttet opp stoffene bortsett fra foret og lommene. Her ser dere stoffene som skal brukes utvendig.

For å holde styr på stoffene, mønster og evt.tilbør til et prosjekt, har jeg kjøpt meg små plastikkbokser til å ha de i. De er gjennomsiktige slik at jeg skal se hva som opp i de. Har funnet dett svært praktisk.

Så var det denne våren, som mange av oss lengter etter. Nå har vi fått 50 cm til med snø, men jeg kunne ikke stå for fristelsen å kjøpe meg noen påskeliljer. Det var så deilig å få noe gult på tunet, våren kommer snart!!!!!!

Ha en fortsatt god helg!

1 kommentar:

  1. Flotte stoff du skal bruke på toalettveska. Dette blir spennande :-)

    Smart med slike plastboksar, eg har nokre eg og, men har ikkje slikt flott system som du.

    Reine vårstemninga på tunet ditt, trur jammen eg må kjøpe meg nokre påskeliljer eg og.
    Dei eg har i hagen blir det lenge til eg får sjå.

    Ha ein fin søndag!

    SvarSlett