Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

torsdag 4. mars 2010

Intet nytt, bare gammelt

Denne uken har jeg ikke tid til overs. Det er nytt idrettsstevne til helgen og de fleste kveldene vil gå med til forberedelser. Har likevel sneket meg ut på syrommet og sydd litt i kveld også. Klarer ikke la være, selv om det er sent på kvelden. Får jeg bare sydd litt, så er påfyllet av den gode følelsen der.Hadde jeg ikke hatt eget syrom, ville det ikke blitt rare greiene jeg kunne få til av maskinsøm. Ellers så driver jeg å håndquilter et teppe. For at det ikke skal være så stillt på bloggen min, har jeg valgt å legge ut bilder fra noe som jeg laget for for noen år tilbake. Har drevet med qilting siden 1990 og har litt i skuffer og skap. Disse henger derimot i trappeoppgangen. 































Neste uke skal jeg til Bergen på et møte og planen er at jeg da skal ha med meg en ny toalettveske til yngstejenta som studerer der. Først må jeg vaske stoffene jeg har kjøpt og det må skje i kveld. Da får jeg avslutte og gå å begynne.

Ønsker dere alle en god uke!

2 kommentarer:

  1. Dei var fine.....har eit par bøker om sying med stoppefoten, men har ikkje prøvd det....
    Tenk å kunne teke eit kurs i akkurat det.
    Ha ei god helg!

    SvarSlett
  2. Hei.Så nydelig.Ser nesten ut som det er brodert.Kjempe fint.Lykke til med sying.Ha en kjempe fin helg.Klem fra Bodil...♥♥

    SvarSlett