Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

torsdag 18. mars 2010

"Sykja" har tatt meg....

Ja da var det min tur å få omgangssyke,men nå går det i alle fall fremover, men dette tar nok litt tid. Sikkert 10 år siden sist. Må ta livet litt med ro, men ryggen sier fra at det må være måte på. For å bøte på dette har min mann hjelpt meg med å få ned litt påskepynt fra loftet, så jeg har noe å putre med. Har bl.a. en korg som er fullpakket og skal danderes utover.

Her ihuset har vi alltid kost oss med å lage påskepynt og her er et lite utvalg.


Som dere ser så er flere teknikker benyttet

Alle husker vel da vi lagde denne type påskeegg


Og her er en harepusmamma med sin lille.


Vel en uke igjen til påske og jeg begynner å pynter litt før! Noe må man putle med, selv om man er sjabbi!!
Ha en god dag!

4 kommentarer:

  1. Stakkars deg, dette er verste sort. Håpa du blir fort bra igjen.
    Godt du har påskepynten å kose deg med innimellom.

    God bedring.

    SvarSlett
  2. Så koseleg påskepynt! Kjekt å ta vare på slikt. Håper du snart blir bra igjen :)

    SvarSlett
  3. Håpar du snart blir betre! Det er ikkje kjekt med slik sykje....;o(

    Ha ei fin og frisk!! helg!

    PS! Gåva vart godt motteke;o)

    SvarSlett
  4. Hei.Kjempe fin Påskepynt.Koselig det å pynte litt før Påske.Har nå vell ikke noe å si.Håper formen er blitt bedre.Ikke noe kjekt.Ha en kjempe fin helg.Klem fra Bodil...♥♥

    SvarSlett