Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

søndag 15. november 2009

Litt shopping

Har vært en tur til Bergen i helga. Blandt annet ble det en tur innom Quiltekroken og her ser dere hva jeg handlet. Min yngste datter ønsker seg enda en ny toalettveske og likte Mona sin modell. Noen julestoffer før jul hører med. Nå innholder lageret mange nye stoffer, som skal vaskes og møster som skal utprøves. Mange herlige stunder å se frem til.
På Nordli bokhandel fant jeg noen herlige glansbilder. Skal kanskje brukes på noen julekort. Tiden får vise...

Ellers så var vi en tur på Troldhaugen, men kamera ble ikke med. Ha en god kveld.

2 kommentarer:

  1. Mykje flott i den "handlekorga"!
    Blir spennande å følge med her.
    Lykke til med syinga :)

    SvarSlett
  2. Hei.Så mye fint du kjøpte deg.Skal bli kjekt å se hva som kommer ut av det.Nydelig motiv.Jeg har innpakningspapir med samme motivene.Virkelig fine.Kan jo brukes på stoff med limlakk..Ha en riktig fin Mandag.Klem fra Bodil..

    SvarSlett