Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

lørdag 25. september 2010

Gaver på vandring....

Forleden dag kom det pakke til meg i postkassen. Dette var 'Gaver på vandring' fra 
 Mye qilting og litt anna herlig pakke med nydelig kort. Har du ikke besøkt henne før, kan jeg anbefale et besøk. Veldig fin blogg. Jeg fikk gaven  fordi jeg var en av de 3 første som la inn en hilsen hos henne da hun fikk sin gave. Her ser dere hva jeg fikk.

Nå er det min tur og de tre første som legger igjen en hilsen på dette innlegget, får pakke fra meg.
Ønsker dere alle en riktig god helg!

5 kommentarer:

  1. Heisann.
    Har hørt litt om "Gaver på vandring" så dette har jeg lyst til å være med på.
    Ha en fortsatt fin lørdagskveld :-)

    Hilsen Ann-Iren

    SvarSlett
  2. Så heldig du er:)
    Riktig god helg.

    SvarSlett
  3. Flotte gåver, du er heldig.
    Ha ein fin søndag :-)

    SvarSlett
  4. mmmm, dropsa var gode!!!;o)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for de fine gavene du sendte meg.

    Ønsker deg en riktig trivelig helg.
    Klem.

    SvarSlett