Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

onsdag 25. mai 2011

Brikkeduk

Har kjøpt mønsterhefte fra Fine Sting "Våren - med nål og tråd". Her er det mange fine modeller. Selvsagt så har jeg startet på flere på en gang. Nå har jeg laget ferdig en brikkeduk. Det er det min datter som har ønsket seg den og da måtte det bli lilla og noe sommmerlig.
Kom riktig i sommerstemning når jeg sydde denne brikken

selv om det har regnet så ille at det er ti år siden vi hadde så mye nedbør i mai måned. 
Men nå kan solen bare komme, for jeg er helt klar. 
I mønsteret stod det at en kunne gjerne bruke et fargerikt stoff på baksiden, så var den vendbar og den ideen tok jeg. I lilla toner selvsagt.
Ha en fortsatt god uke!

6 kommentarer:

  1. Så fin og yndig. Den blir kjekk å pynte med. Heldig er ho som få den;o)

    Ha gode dagar på tur!

    Solklem

    SvarSlett
  2. Nydelige farger!! Heldige datter!
    Her er det oppholdsvær idag, men igår tømte himmelen seg;)
    Ha en fin dag, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Så fin brikke.
    lekre fargar, denne kjem ho til å like :-)

    SvarSlett
  4. Flott brikke og herlege fargar. No er det berre sola som manglar.

    SvarSlett
  5. Nydelige farger og flott motiv! Får sommer følesen. Treng det no i alt det regne og vinden vi har her på Jæren for tiden. Men eg trur ikkje veret er så mykje bedre heime i Florø heller. Klem Kari

    SvarSlett
  6. Å, så fine fargar, og flott brikke :) Heldig ho som får den :)

    SvarSlett