Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

lørdag 29. oktober 2011

Gevinst

Kvart år i november har Florø Husflidslag sin årlige julemesse. I år skal den være 12.og 13. november på Flora Samfunnshus. Her blir det mykje å velje mellom og messa er godt besøkt. Vanligvis har det vore omkring 40 utstillarar med salg av eigenproduserte huslidsvarer. Lotteri med åresalg og lodd på bok høyrer også med. Gruppe "Sjeive Sting" har vore samla og vi har sydd nokre gevinster til nettopp årets julemesse.
 Her ei pute.
Baksida med hjerteknapper.
Vi starta med eit slumreteppe. Her er det under sying. No er teppe ferdig, men eg har ikkje noko bilde av det. Tar du turen innom bloggen til Solsaum vil du sjå det ferdige teppe. Etterpå vart det løper, brikke og pute av restane.

Denne heklakorga, som eg har fått i gåve av ei herlig venninne, skulle i utgangspunktet være til brødkorg, men så ville eg sjå litt meir til den. Fann ein serviett eg har strikka tidligare og så vart det slik. Då kan eg sjå på den kvar gong eg går forbi. Den vesle bjørnen er laga av stein frå vulkanen Mount St. Helens i USA.

Ynskjer alle ei riktig god helg!

3 kommentarer:

  1. Flotte gevinster dere har laget, heldige de som vinner. Fortsatt god søndag.

    SvarSlett
  2. Vakre håndarbeider hos dere!
    heldig er de som vinner noe av dette!
    Ha en fin høstdag ! Klem fra bestemor!

    SvarSlett