Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

fredag 2. desember 2011

Pulsvarmere

Ikkje mykje sying her om dagen, men av og til tar eg fram eit lite strikk.
Har mange små nøster med restegarn. Veldig små av og til.
Av nokre er dette blitt to par pulsvarmere.
Flammegarn kan være ein utfordring når ein ynskjer to like og alltid like spennande om eg har nok. Måtte faktisk "låne" to meter med ei god syvenninne for å få det eine paret ferdig.

No ventar vi berre på neste storm som er annonsert til kvelden. Har no tenkt med på tur og skal ut å reise med båt i kveld:) Går nok bra, men det er ikkje sikkert det blir mykje handarbeid under vegs.

Ha fine førjulsdagar!

4 kommentarer:

  1. Så fine og fargerike dei er!

    Eg synes det er tøft eg, når dei ikkje er heilt like.....;o)

    God tur på bøljan blå!

    Solklem

    SvarSlett
  2. storm og båt, passar vel ikkje så godt i lag.... eg hadde ikkje lagt ut på båttur no. D e greit. Men håpar at det går fint med deg. Fine kransar i innlegget under.

    SvarSlett
  3. Så fina pulsvärmare du stickat.

    SvarSlett
  4. Kjempefine pulsvanter, flammegarn gir så fin effekt.
    Og så mange flotte kranser dere har laget!

    Håper båtturen gikk fint:)

    SvarSlett