Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

fredag 16. desember 2011

Snømenn

No er alle snømannane ferdig pynta. Som tidligare nemnd, har eg vore på kurs med Kari Nyttingnes Grødem med bloggen Lilla dør. Då lagde eg bl.a. nokre snømenn etter hennar mønster, men pyntinga blir til som ein sjølv vil. Inspirasjonen kjem jo sjølvsagt frå hennar modellar.
Her eit lite billedgalleri:
I samla flokk
 Blid og førnøyd
 Ein dompapp har funne plass til reiret sitt  på armen
Og her også, men han blir så varm om hjerte av deg at han held på å smelte.
Der det er husrom, er det hjerterom. 

 Her ser de eit kor med snømenn, som eg sydde for mange år tilbake. Dei er også frå eit kurs med Kari Nyttingnes Grødem.
Ynskjer alle ei god adventshelg

4 kommentarer:

  1. Kjeeeeeeeeempekule snømenn du har laget :-)
    De er helt fantastisk flotte og dekorative.
    Ønsker deg en strålende adventstid.

    SvarSlett
  2. Så flotte dei er alle saman! Dei er kjekke å lage, fin pynt og bringer fram smilet når ein ser på dei;o)

    God helg!

    Solklem

    SvarSlett
  3. Å, så kjempefine snømenn, og et helt sangkor!
    Mange flotte detaljer, måtte studere bildene lenge:)

    Ønsker deg og dine en riktig god jul fra alle her:)

    SvarSlett
  4. Det var kjempeflotte snemenn. Er dem sydd eller tovet. Er på jakt etter ett mønster av en snemann og juletre, så det hos en dame som hadde vært på ett kurs og laget slike. Hvor kan jeg få kjøpt mønster til disse snemennene som du har her, og jeg har lyst til og sy..... Med hilsen Sølvi Bech. jeg har epostadr.: so-bec@hotmail.com

    SvarSlett