Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

torsdag 24. september 2009

Sminkevesker



Mine første sminkevæsker er ferdige. Har sydd mange toalettvæsker før, men aldri sminkevæsker. Jeg fikk ideen på Timotei sine sider. Har dukket ned i restekassen og oppdaget at jeg har jo en hel skatt. Mye mer enn jeg trodde. Dette kan det bli mye moro av. Det kribler i hele kroppen.


Tenk så mye kos jeg kan ut av min restekasse. Når en først ser en mulighet, kommer det ofte frem nye. Herlig. Studenten i Bergen kommer hjem til helgen så vi skal kose oss ilag. Hun skal selvsagt velge seg en sminkeveske. Har flere under arbeid også. Her er det de nye stoffene mine kommer til sin rett. Måtte bare sy noen med rester først.


Væskene står stødigt da jeg har brukt habalonvatt i bunnen. Ellers er det brukt rester av bordvatt. Her kan alle rester brukes.







3 kommentarer:

  1. Hei.Dem var kjempe fine.Lur måte å bruke opp restestoff det må jeg prøve en gang.Ha en riktig fin helg å kos dere masse når studenten kommer hjem.Klem fra Bodil

    SvarSlett
  2. Så kjekt det skal bli med ny sminkeveske. Eg skal berre kutte opp litt restar;.), så blir det vel sykveld om litt....;.)

    SvarSlett
  3. Så flotte vesker i flotte fargar! Det er jammen mykje fint ein kan laga av restar. Ha ei fin helg .)

    SvarSlett