Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

fredag 22. april 2011

Påskehilsen

Her nytes påskeferien i fulle drag. Vi har hatt en aldeles nydelig dag og jeg nyter alle vårtegn jeg kan finne. Innomhus er jo påskepynten et sikkert vårtegn.  
Hengebjørkene er begynt å bli grønne, selv om det i fjellet er snø i massevis. Kjørte en fjellovergang i går, og der var det rikelig med snø enda. Da er det godt å kjøre mot våren i lavlandet og kysten igjen. Her ute med kysten blomstrer kusymrene også nå. Fikk ikke noe godt bilde av de.
Ellers så har jeg begynt å hekle på et slumreteppe.
Passelig arbeid til late kvelder og ute i solveggen, som har vært favoritt plassen i dag. 
Har også brodert ferdig to små bilder som skal brukes på en avtalt sykveld etter påske. Godt å ha noe så positivt å se frem til når påskeferien er over også.
Ha en fortsatt god påskeferie!

5 kommentarer:

  1. Det blir et lekkert teppe, og flott broderi!
    Jeg nyter nesten sommervarme og koser meg;)
    Ha ei fortsatt god påske, og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Flott teppe Kari. Spennande å se kva du skal sy av broderiet. :) Her på Jæren har me og hatt flott påske ver og god anledning å nyte dagane på terrassen med litt håndarbeid mellom anna. God Påske

    SvarSlett
  3. Hei.Kjempe nydelige farger i teppe ditt.Koselig påskepynt.Ja nå begyner det å sprett på Nordvestlandet å.Melt nydelig vær framover å da regner jeg med at det begyner å blomstre.Deilig tid nå.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  4. Hei, og vel overstått påske!
    Var kjekt å hilse på din datter og barnebarn her i påsken. Småjentene våre fant "tonen" og hadde det kjekt sammen.

    Nydelige farger i teppet, det skal bli spennende å se hva som skal lages til/sammen med broderiet.

    Klem.

    SvarSlett
  5. Ja, no er våren komt. Herleg med friske grønne blad på bjørk og andre vekstar. Teppet ditt blir fint, greit arbeid å ha på lur. Ynskjer deg ei fin helg.

    SvarSlett