Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

mandag 4. april 2011

Awards

Jeg har vært så heldig å ha motatt to Awards. En fra Skaperglede og en fra Lindastrikkerier. Takker så hjertlig. Dette er to kreative damer, som det er vert å ta en titt hos.


Awarden skal gis videre til 5 blogger som har mindre enn 100 følgere,
slik at vi kan la oss inspirere av hverandre.


Reglene er slik:

1. Man må linke til den man fikk awarden fra.
2. Man må sende awarden videre til 5 andre bloggere.
3. Man må svare på 5 spørsmål.

De jeg sender videre til er:


Så var det spørsmålene:

1. Hvorfor startet du å blogge?
    Ble så inspirert av å lese andre sine blogger, at jeg tenkte dette må jeg også prøve.
2. Hvilke blogger følger du?
    Quilting, hage, strikking og intoleranse.
3. Favorittfarge?
    Jeg er nok ikke hengt opp i en farge, men lar meg lett påvirke av trender og derfor er gamle stoffer en
    stor utfordring.
4. Favorittfilm(er)?
    Ser svært sjelden film, men forakter ikke en Jane Austin.
5. Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
    Elsker å reise og trolig blir det Frankrike neste gang. Masse god mat og kultur.

Da håper jeg at jeg har bidratt til holde stafetten levende.

Ha en god dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar