Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

fredag 15. april 2011

Så bra.....

Roen har senket seg  over heimen. Påskepynten er på plass, både ute og inne. Huset vasket og ryddet. Det er bare å sette seg godt til rette i godstolen med det handarbeid en føler for. Om det blir strikketøy (Mariusgenser), stitchery, hekleteppe eller.... vi får se. Må kjenne etter en gang til tror jeg.
På tunet har flere fugler og dyr flyttet opp i krukkene mine.
Denne påskekyllingen har det svært behagelig og har fulgt meg i mange år.
Hønemor er litt forskremt, men alltid på vakt.  Hun har lovet meg å holde hjorten på avstand.
Påskeharen er på plass.
Mon tro om jeg får noe gotteri? Har aldri fått noe før. Det er vel best å gjøre som en alltid har gjordt skal det bli noe å kose seg med.  
Ønsker alle mine besøkende en riktig god palmehelg!

6 kommentarer:

  1. So fint du har pynta!
    God palmehelg til deg òg!

    SvarSlett
  2. Hei.
    Det var koselig pynting, både her og i forrige innlegg. Posene der er flotte, og praktiske til mye.
    Mange takk for hyggelig kommentar på "Mug Rug til påske".

    Ønsker deg en fin helg:)
    Klem.

    SvarSlett
  3. Så fint du har pynta ute då. Tenk hadde det vore hjå meg. Eg har så masse snø ute at eg føler ikkje heilt for blomstrar endå. Ha ei fin påske.

    SvarSlett
  4. Så koseleg du har laga det til påske :) Ei flott helg til deg og :)

    SvarSlett
  5. Vad fint du pyntat. Hi hi hi........kycklingen som "badar" är ju så häftig.

    SvarSlett
  6. Innom for å ønske deg gode påskedager!
    Jeg venter på sola som kommer på fredag:O)
    Nyt alle vårtegn, og kos deg masse, klem fra meg;)

    SvarSlett